Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

Rozliczanie projektów

Strona główna/Oferta/Rozliczanie projektów

Po otrzymaniu dotacji pozostaje Państwu do zrealizowania projekt i jego prawidłowe rozliczenie. W tym momencie mówimy swoim klientom „najprostsze mamy już za sobą”.

Prawidłowe rozliczanie projektów wymaga doskonałej znajomości wielu zasad, wytycznych i procedur. Instytucje udzielające wsparcia wymagają też właściwie przygotowanej dokumentacji. Opanowanie całości obowiązków jest czasochłonne i kosztotwórcze.

W ramach rozliczania projektów przejmujemy wszystkie obowiązki związane z:

  • Przygotowaniem dokumentów do podpisania umowy o dofinansowanie,
  • Doradztwem przez cały okres realizacji projektu,
  • Przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowań ofertowych w ramach projektu,
  • Prawidłowym opisywaniem dokumentów księgowych,
  • Sporządzaniem pośrednich i końcowych wniosków o płatność,
  • Utrzymywaniem stałego kontaktu z instytucjami odpowiedzialnymi za weryfikację rozliczanego projektu.

Obszary, na których głównie się skupiamy: